در تماس با وزیر كشور و استاندار سیستان و بلوچستان

عارف: تا مجازات عاملان جنایت تروریستی میرجاوه اقدامات انتظامی - امنیتی پیگیری شود

عارف: تا مجازات عاملان جنایت تروریستی میرجاوه اقدامات انتظامی - امنیتی پیگیری شود

به گزارش محفل، معاون اول رئیس جمهور ضمن تسلیت به ملت ایران و خانواده شهدای فراجا در حادثه تروریستی میرجاوه تصریح کرد که تدابیر تامینی برای عدم تکرار جنایات تروریستی اتخاذ شود.


به گزارش محفل به نقل از ایسنا، محمدرضا عارف بامداد امروز (جمعه) در گفت و گوهای تلفنی جداگانه با اسکندر مومنی وزیر کشور و محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت به خانواده شهدای شجاع و مخلص فراجا، وضعیت امنیت منطقه را جویا شد و بر بررسی همه‌جانبه ابعاد حادثه تروریستی میرجاوه تصریح کرد.
عارف همینطور بر لزوم جلوگیری از تکرار وقوع این گونه حوادث تروریستی با تقویت مرزهای کشور و ایجاد آرامش روانی در بین مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد.
معاون اول رئیس جمهور همینطور بر ضرورت رسیدگی به خانواده شهدای مرزبان تصریح کرد و به وزیر کشور اظهار داشت: با بسیج همه امکانات انتظامی_تامینی عوامل این حادثه هرچه زودتر دستگیر و مجازات شوند.
عارف همینطور تصریح کرد: تا بازداشت و مجازات عاملان این جنایت تروریستی پیگیری ها از جانب وزارت کشور ادامه یابد و با هماهنگی با وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و ستاد کل نیروهای مسلح راه تکرار بر این جنایات کور و غیرانسانی بسته شود.
اسکندر مومنی وزیر کشور و محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در این گفت وگوهای تلفنی گزارشی از نحوه وقوع حادثه و چگونگی شهادت سه نیروی خدوم مرزبانی فراجا عرضه کردند.



منبع:

1403/06/23
13:14:17
5.0 / 5
80
تگهای خبر: بازداشت , پیگیری , قوه قضاییه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
محفل