سبحانی فر:

همواره باید برای ارتقای سطح بازدارندگی نظامی کشور تلاش کنیم

همواره باید برای ارتقای سطح بازدارندگی نظامی کشور تلاش کنیم

به گزارش محفل، یک عضو حزب اعتدال و توسعه، اشاره کرد: از آنجائیکه شرایط دنیا هر روز درحال تغییر است، کوشش برای ارتقای سطح بازدارندگی کشور در عرصه نظامی و اقتصادی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.


رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به لزوم ارتقای سطح بازدارندگی کشور در حوزه های مختلف، بیان نمود: بایستی چه در حوزه برنامه دفاع میدانی و چه در حوزه اقتصادی همواره تلاش نماییم تا سطح بازدارندگی را یک سطح بالاتر ببریم؛ چونکه شرایط دنیا هر روز نسبت به قبل تغییر می کند. چه در زمینه مسائل اقتصادی و چه در بحث تجهیزات نظامی ضروری است سطح بازدارندگی کشور ارتقاء پیدا کند. اگر تا روز گذشته عصر اینترنت، کامپیوتر و ارتباطات را پشت سر گذاشتیم، امروز دنیا متمرکز بر روی هوش مصنوعی است.
ایشان در ادامه اظهار نمود: در همه دنیا بخصوص کشورهای پیشرفته همواره در تلاش هستند که سطح بازدارندگی خویش را یک پله ارتقاء دهند ما هم بایستی سطح بازدارندگی خویش را همواره بالاتر ببریم تا بتوانیم در مواقع لزوم از خود دفاع نماییم. موشک هایی از ایران به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شد، شاهد بودیم سطح موشک هایی که در عملیات وعده صادق ۱ ارسال شد با سطح موشک هایی که در عملیات وعده صادق ۲ ارسال شد خیلی متفاوت بود.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق ۲ شاهد بودیم که ۹۰ درصد موشک های ما به اهداف خود رسیدند و گنبد آهنین را شکستند. طبیعی است که ما بایستی تلاش نماییم سطح بازدارندگی نظامی و دفاعی خویش را بالاتر ببریم. در مسائل اقتصادی هم این گونه است. باید تلاش نماییم با تکنولوژی های پیشرفته دنیا تطابق پیدا کرده و چه بسا در بعضی حوزه ها ما پیش قراول باشیم. این گونه می توانیم در مقابل دشمن حرفی برای گفتن داشته باشیم.



منبع:

1403/07/15
12:03:48
5.0 / 5
136
تگهای خبر: اقتصاد , اینترنت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
محفل