شاكری:

مسیر حزب الله ادامه دارد

مسیر حزب الله ادامه دارد

به گزارش محفل، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد: جریان جبهه مقاومت و حزب الله پرقدرت تر از قبل به راه خود ادامه می دهد؛ چونکه خون شهدای بزرگوار موفقیت مکتب جبهه مقاومت و جریان حزب الله در لبنان را تضمین می نماید.


اقبال شاکری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، بیان کرد: جریان هویتی، مکتبی و نظری انقلاب اسلامی که به دست معمار کبیر انقلاب؛ حضرت امام خمینی (ره) وضع، مستقر و اجرائی شد و الان نیز 45 سال از عمر آن می گذرد، ظرفیتهای جدیدی را در جهان به وجود آورده است که الحمدالله درحال ادامه پیدا کردن است. این مسیرها ادامه مسیر انقلاب است. حضرت امام در وصیت نامه الهی خود و در نامه هایی که نوشته اند، این قرن را قرن آخر عمر ابرقدرت ها اعلام نموده اند.

قدرت های استکباری در شرف اضمحلال هستند

ایشان سپس اظهار داشت: یکی از این موارد رخ داد. در نامه مشهوری که حضرت امام به گورباچوف داد، آخر عمر کمونیست را اعلام نمود و همه مشاهده نمودند که رخ داد. سایر قدرت های استکباری که در راس آن آمریکا قرار دارد، در شرف اضمحلال هستند. زمانی که ما سخن از اضمحلال به میان می آوریم بدین معنا نیست که این کشور نابود خواهد شد، بلکه منظور آن مکتب فکری است که جریان ابرقدرت ها به وجود آورده بودند و تاکید داشت کشورها چاره ای ندارند که یا با ما باشند یا مقابل ما. این مکتب فکری برهم خورده است.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه اشاره کرد: یک مسیر جریان انقلاب امروز به جبهه مقاومت تبدیل گشته است که در کشورهای مختلف همچون عراق، یمن، سوریه و لبنان و فلسطین و حتی در کشورهای حاشیه خلیج فارس به خوبی آنرا می بینیم که جبهه مقاومت درحال ایجاد است. جبهه مقاومت یک جریان فکری و یک جریان مکتبی است. همان طوری که پس از شهادت سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردیم که مکتب شهید سلیمانی قدرتمند تر از قبل راه خودرا ادامه داد، در جبهه مقاومت نیز، این کوشش های شرورانه و جنایتکارانه ای که رژیم صهیونیستی انجام می دهد، به اصل مکتب به هیچ وجه صدمه ای نمی زند.

جبهه مقاومت پرقدرت تر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد

ایشان سپس اشاره کرد: مسیر حزب الله ادامه دارد و حزب الله امروز بسیار قدرتمند تر از بعد شهادت شهید موسوی است. اساسا جریان جبهه مقاومت و حزب الله پرقدرت تر از قبل به راه خود ادامه می دهد چونکه خون شهدای بزرگوار موفقیت مکتب جبهه مقاومت و جریان حزب الله در لبنان را تضمین می نماید. اگر بخواهم مقایسه ای از خباثت های شرورانه رژیم صهیونیستی داشته باشم، باید به اوایل دفاع مقدس رجوع کرد. همه مردم ما یادشان هست که حزب بعث عراق با پشتیبانی جبهه شرق و غرب به ایران حمله کرد. ما در آن زمان حتی موشک نداشتیم که به آنان پاسخ دهیم. در جبهه ها با کمبود اسلحه مواجه بودیم.
وی ادامه داد: از دل آن آتش شرورانه جنگ صدام و حزب بعث یک ایران قدرتمند، سرافراز، بازدارنده و پیشرو بیرون آمده است. با وجود به شهادت رساندن سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی جریان مقاومت ادامه پیدا خواهدنمود. مقام معظم رهبری در بیانیه خود تاکید نمودند که پشتیبانی از حزب الله و جبهه مقاومت یک فریضه شرعی برای همه است. افرادی که هستند، باید به این دستورالعمل به هر شکلی که می توانند عمل کنند. باید مسلمانان و غیر مسلمانان در سرتاسر جهان از جبهه حق که مقابل جبهه استکبار به سردمداری آمریکا و فرزند نامشروع آن یعنی رژیم صهیونیستی می جنگد، حمایت کند.
او در آخر اشاره کرد: با حملات سختی که شروع شده است، ان شاءالله آخر عمر رژیم غاصب صهیونیستی را پیش از 25 سال شاهد خواهیم بود. با تجربه ای که از دوران دفاع مقدس و ترورهای منافقین داریم، اساسا راه حزب الله ادامه دارد. این جنایت هایی که رژیم صهیونیستی انجام می دهد، حاکی از آنست که روی زمین نمی توانند کار ی انجام دهند. این نشان دهنده ضعف آنان است که در جبهه میدانی کاری از دست آنان بر نمی آید و حال به کشتار مردم بی گناه روی آورده اند. اساسا جبهه حق به پیشروی نیروهای مقاومت و حزب الله پیروز خواهد شد.


1403/07/09
09:46:03
5.0 / 5
234
تگهای خبر: رهبری , مجلس , مجلس شورای اسلامی , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
محفل